יום חמישי

שרית סרי








מ ו מ ל ץ ב ק ו ר !!!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=hAXqJeB-dHg




"הרעיון למילון הזה נולד ביום שבו גיליתי שלפעמים יש משמעות נסתרת אפילו מאחורי מסירות הד"ש התמימות שאנחנו מוסרים זה לזה. מאותו רגע זקף את ראשו הדיבור הפנימי, זה שמתחבא בתוך כל מיני אמירות שאנחנו מפטירים בדרך אגב, וסירב להיעלם."




צרור דוגמאות אקראיות, שכולנו מכירים מהיום–יום.
תמסרו ד"ש ל... = תדברו עלי!אז קבענו טנטטיבית בשבע = לא קבענו כלום.סופית קבענו בשבע = אגיע בסביבות רבע לשמונה.זה סוד = רק 816 בני אנוש יודעים על זה.בינינו = בינינו ניצבים עוד שבעה אנשים שכבר יודעים.אל תדאג, זה לא יצֵא מהחדר הזה = כשאתה תצא מהחדר הזה, זה יופץ בתפוצה ארצית.אפרופו... = גם לי יש חוויות!חבר'ה = שני אנשים ומעלה.יאללה חבר'ה, הולכים? = רק אני רוצה ללכת.לא עשו אותי באצבע = שנים אני מכהן בתפקיד הפראייר של החבר'ה.אני רק חושב בקול רם = אני מתגלח על האוזניים שלכם.די, ברצינות עכשיו = הריני משבית שמחות.איך שלא תסתכל על זה = מה שלא תגיד, בסוף אני צודק.אני רק רוצה בטובתך = אני מתערב בחייך ללא הפסקה ועד עכשיו הרשית לי. באופן כללי... = זה הזמן לרדת לפרטים תקן אותי אם אני טועה = נדיר שאני טועה, אבל אני אַלֶק פתוח לביקורת.בוא נשים את כל הקלפים על השולחן = בוא נטיח איש ברעהו דברים לא נעימים.רק כדי לסבר את האוזן = שימו לב איך העברית שלי משובחת.






אין תגובות: